22 649 40 80 | 22 649 41 61

glm@glm.pl

Pon - Pt: 8:00 - 16:00

0
ODKRYJ HERBATĘ PREMIUM
NAJLEPSZA SYCYLIJSKA KAWA W TWOIM DOMU!
TRADYCYJNA BRYTYJSKA HERBATA PREMIUM
ODKRYJ WSZYSTKIE SMAKI
HERBAT LIPTON!
CHCESZ WYDZIERŻAWIĆ EKSPRES
DO DOMU, BIURA, GASTRONOMII?
previous arrow
next arrow
Slider

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty oferowane Państwu były najwyższej jakości. Jeśli w Państwa ocenie ich jakość nie jest w pełni satysfakcjonująca, uprzejmie prosimy zastosowanie się do poniższych zaleceń. Poniższe informacje to jedynie kilka najważniejszych uregulowań dotyczących praw i obowiązków Konsumenta oraz Sprzedawcy. Wszystkie regulacje w zakresie rękojmi znajdują się w Regulaminie. Zachęcamy do zapoznania się z dokładnymi informacjami regulującymi prawo rękojmi.

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta za sprzedany towar, zgodnie z zasadami rękojmi, ujętymi w Kodeksie Cywilnym.

Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi obowiązuje w przypadku stwierdzenia wady w towarze przed upływem 12 miesięcy od momentu wydania rzeczy Konsumentowi lub w przypadku rzeczy używanej przed upływem roku od jej wydania. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady przedawnia się z upływem roku od dnia stwierdzenia wady, jednakże nie wcześniej niż terminy określone w zdaniu poprzedzającym.

W przypadku towarów z terminem przydatności do użycia których koniec przypada po roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z Umową.

W przypadku stwierdzenia wady fizycznej przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.

Konsument, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny; złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy; żądać wymiany produktu na wolny od wad; żądać usunięcia wady.

Konsument, nie może odstąpić od Umowy jeżeli wada jest nieistotna.

Sprzedawca zaleca w miarę możliwości dołączenie opisu niezgodności towaru z Umową do reklamowanego towaru.

Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do zgłoszenia Konsumenta. W przeciwnym razie uważa się, że Sprzedawca uznał oświadczenie lub żądanie Konsumenta za uzasadnione.

W przypadku obniżenia ceny, obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

W przypadku zatajenia wady przez Sprzedawcę upływ terminu nie wyłącza uprawnień z tytułu rękojmi.

Wózek sklepowy
Brak produktów w koszyku!
Kontynuuj zakypy
0