22 649 40 80 | 22 649 41 61

glm@glm.pl

Pon - Pt: 8:00 - 16:00

0
ODKRYJ HERBATĘ PREMIUM
NAJLEPSZA SYCYLIJSKA KAWA W TWOIM DOMU!
TRADYCYJNA BRYTYJSKA HERBATA PREMIUM
ODKRYJ WSZYSTKIE SMAKI
HERBAT LIPTON!
CHCESZ WYDZIERŻAWIĆ EKSPRES
DO DOMU, BIURA, GASTRONOMII?
previous arrow
next arrow
Slider

Odstąpienie od umowy

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY POUCZENIE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). W tym celu należy wypełnić formularz zwrotu (wzór formularza poniżej)

Po otrzymaniu od Państwa wypełnionego formularza prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną. Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo wypełniony formularz przed upływem 14 dni.

Skutki odstąpienia od umowy

ia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty przesyłki niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.

Koszt opakowania i zwrotnego odesłania towaru ponosi Klient.

Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zwracany przez Klienta towar powinien być zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Odsyłany towar powinien być nieużywany. Prosimy o zwrot towaru wraz z paragonem.

 
Wózek sklepowy
Brak produktów w koszyku!
Kontynuuj zakypy
0